Duh izazivača

Izazivački duh

Kako bi stvari učinili boljima, izazivamo konvencionalno.

Kao proizvođači automobila razlikujemo se od ostalih. Kada su ostali rekli da automobili moraju izolirati vozače od ceste, mi smo mislili da automobil i vozač moraju biti povezani.

Kada su ostali rekli da automobili moraju slijediti modu, mi smo slijedili prirodu. Kada su ostali rekli da automobili moraju biti teži, mi smo ih učinili lakšima. To je Mazdin duh - ako nam kažu da slijedimo konvenciju, mi to vidimo kao izazov.

Izazivači

Izazivači

Izazivači

Grad Hiroshima vidio je mnoge izazove u prošlosti. Zahvaljujući jedinstvenom duhu stanovnika, grad je uspio preživjeti i najteže prilike. Pogledajte kako naša prošlost formira našu budućnost i kako nam duh stanovnika Hiroshime pomaže stvarati bolje automobile.

Masahiro Moro Masahiro Moro

Masahiro Moro

Izvršni director – MAZDA Japan

"Duh Hiroshime znači ne predati se, težiti savršenstvu. Očuvati stav „ja mogu“."

Glavna postignuća:

Generalni direktor odjela za marketing globalnog proizvoda

Generalni direktor i potpredsjednik jedinice za globalni marketing

Izvršni direktor Mazda Motor Europe GmbH

Izvršni direktor zadužen za globalni marketing

Generalni direktor potpredsjednik

Majstori

“Baš kao i tradicionalne vještine, izrada iznimnog automobila oslanja se na vještinu i osjećajnost.” Hirotaka Kanazawa

Majstori

Majstori

U Mazdi se ponosimo svojim nasljedstvom majstora ili "Takumija" na japanskom. Nasljeđe koje traje stotinama godina. Kao pravi "Takumi", vjerujemo da automobil koji vas samo dovede od točke A do točke B ne ide dovoljno daleko. Pogledajte kako naši inženjeri uče od majstora koji su izrađivali mačeve kako bi svaka Mazda imala vrhunsku kvalitetu izrade.

Hirotaka Kanazawa Hirotaka Kanazawa

Hirotaka Kanazawa

Predsjednik uprave – MAZDA Japan

"Vjerujemo da proizvodnja dobrog automobila počiva na razumijevanju odnosa automobila i vozača."

Glavna postignuća:

Direktor, predstavnik ureda generalnog direktora za I&R Europe

Generalni direktor odjela za razvoj podvozja

Generalni direktor odjela za upravljanje platformama i programom

Predsjednik uprave zadužen za razvoj vozila

Majstori Majstori
Karakuri

Karakuri

Karakuri

Kada smo stvarali sjedala za Mazdu5, nadahnule su nas japanske Karakuri lutke. One izazivaju iznenađenje i oduševljenje time što se pomiču prema naprijed kada im stavite nešto u ruke. Isto načelo vrijedi za naša sjedala: kombiniraju maksimalnu funkcionalost s minimalnom snagom na nevjerojatno raznolik način.

Hideki Matsuoka Hideki Matsuoka

Hideki Matsuoka

Upravitelj programa – MAZDA Japan

"Volim Mazdu zato što nikada ne ograničavamo naša razmišljanja. Mislim da je to ugrađeno u naš DNK."

Glavna postignuća:

Razvoj motora za Mazdu 626

Novi zajednički timski program C-automobila (s Fordom i Volvom)

1. generacija Mazda3 upravitelj programa

2. generacija Mazda5 upravitelj programa

Karakuri Karakuri
Hirotaka Takaya Hirotaka Takaya

Hirotaka Takaya

Inženjer razvoja vrata - MAZDA Japan

"Mazda je tvrtka obožavatelja automobila. Bez obzira o kakvim je izazovima riječ, naš rad je uvijek vrijedan toga, jer mi volimo automobile."

Glavna postignuća:

Projektiranje bočnih vrata 1. generacija modela Verisa (jedinstveni model za japansko tržište)

Projektiranje bočnih vrata 2. generacija Mazde2

Projektiranje bočnih vrata 2. generacija Mazde5

Dodir Mazde

"Kada vrata pružaju ovakav osjećaj, to vam puno toga govori o ljudima koji su proizveli automobil." Hirotaka Takaya

Dodir Mazde

Dodir Mazde

Dodir Mazde

U nastojanju da i najmanju detalji funkcioniraju dobro, nadahnuće pronalazimo u vrlo neobičnim stvarima. U Mazdi stvari radimo drugačije. Naša potreba za pronalaskom boljih rješenja u inženjerstvu čini naš dizajn iznanađujuće inovativnim. Saznajte kako nas je tradicija inspirirala za stvaranje kliznih vrata koja olakšavaju pristup.

Kenichirou Saruwatari Kenichirou Saruwatari

Kenichirou Saruwatari

Upravitelj programa – MAZDA Japan

"Mi uvijek pristupamo stvarima na drukčiji način. Smatram da to motivira naše dizajnere i inženjere."

Glavna postignuća:

Voditelj razvoja izravnog ubrizgavanja za benzinske/dizel motore

Voditelj testne skupine za sklop motora u Mazdi za Sjevernu Ameriku

Mazda voditelj razvoja tehnologije "i-stop"

2. generacija Mazda3 upravitelj programa

Dodir Mazde Dodir Mazde
Shigeo Mizuno Shigeo Mizuno

Shigeo Mizuno

Upravitelj programa – MAZDA Japan

"Sportskim automobilima jednako su očarani i inženjeri i uprava tvrtke"

Glavna postignuća:

Razvoj motora/prijenosa za 323 & 323F & MX-5

Voditelj projekta jedinice motora MZR 1.3 & 1.5

2. generacija Mazda2 upravitelj programa

Prava težina

Prava težina

Prava težina

Mazda2 pravi je predstavnik naše "gram strategy": Svaki dio pojedinačno smo analizirali i izazvali konvencionalno razmišljanje da bi bili lakši. Može se raditi o nekoliko grama na vijku. No nekoliko grama u tisućama dijelova čini velik broj. Pogledajte kako smo izvagali svaki dio Mazde2 kako bismo je učinili okretnijim i zabavnijom za vožnju.

Prava težina

“Ako je automobil lakši, zabavnije ga je voziti.” Shigeo Mizuno

Daisuke Umetsu Daisuke Umetsu

Daisuke Umetsu

Inženjer razvoja performansi – MAZDA Japan

"Nastojimo stvoriti automobile koji su više od samo prijevoznog sredstva."

Glavna postignuća:

Analiza humanog projektiranja za razvoj „Izrade“

Nacrti za sastavljanje nove FF platforme (uglavnom položaja za vožnju)

Razvoj "Touitsukan" (od Mazde5 do svih novih vozila)

Biciklistički automobili

Biciklistički automobili

"Biciklist uvijek postavlja pedalu u optimalan položaj za brže startanje. Mi smo napravili isto s klipovima motora." Kenichirou Saruwatari

Biciklistički automobili

Kada smo stvarali tehnologiju i-stop, imali smo osjećaj da mora biti što brža i sa što manje poteškoća da ne smeta doživljaju vožnje. Da bismo to postigli, nadahnuli smo se biciklistima. Ovo je priča o motorima koji uče od bicikala.

Izlet

Izlet

"Ako je osjećaj pri vožnji stvarno dobar, onda znate da je to Mazda." Daisuke Umetsu

Izlet

To su najjednostavnije stvari: okretanje ključa, okretanje kotača ili način na koji automobil svladava zavoje. Zahtjevan je posao ostvariti da te stvari budu ispravne. Saznajte kako u svakoj Mazdi stvaramo osjećaj udobnosti za putnike i osjećaj kontrole za vozača.

Izlet Izlet
Takao Kijima Takao Kijima

Takao Kijima

Bivši upravitelj programa MX-5 – MAZDA Japan

"Za nas je osnova uvijek bila zabavna vožnja – užitak u kretanju automobila po Vašoj volji."

Glavna postignuća:

Razvoj upravljivosti i stabilnosti za Mazdu 787B

3. generacija RX-7 upravitelj programa

3. generacija MX-5 upravitelj programa

Konji i jahač

Konji i jahač

Konji i jahač

Jinba Ittai – "konj i jahač su jedno" na japanskom. Upravo takvu sinergiju ugrađujemo u svaku Mazdu MX-5. Položaj komandi, težina upravljanja, ravnoteža šasije; proveli smo nebrojene sate usavršavajući te dijelove da bismo stvorili savršen doživljaj vožnje.