Mazda6

Viša razina profinjenosti 


Obiteljske pustolovine, produženi vikend pa i samo kratka vožnja do grada prava su vozačka uživancija kad se radi o novoj Mazdi6 Wagon. Jedan je od razloga predivan izgled pomno izrađenog profinjenog dizajna KODO: Duša pokreta . Naši najbolji majstori i dizajneri radili su svojim rukama, oblikovali svaku liniju i oblinu da bi postigli sofisticiranu razinu zrelosti i elegancije.


Koristili smo svoju ekskluzivnu tehniku lakiranja zvanu TAKUMI-NURI kako bismo udahnuli život upečatljivom izgledu Wagona našim najnovijim nijansama boja, soul crvenom Crystal i machine sivom metalik. Naša filozofija u čijem je središtu čovjek omogućuje dizajn Wagona koji prijateljima i obitelji donosi opuštanje i vrhunsku udobnost, a vama užitak u vožnji. 

    • Dizajn KODO

      Dizajn KODO: Duša pokreta

      Moćna pojava na ulici te snažan i svrhovit stav nove Mazde6 Wagon suptilno su poboljšani privlačnim detaljima, uključujući nižim profilom. Dizajn KODO: Duša pokreta naglašava vitke konture i atletski, dinamičan izgled. Postignut je dojam dinamičnog kretanja prema naprijed, od sprijeda prema straga, čak i kada automobil stoji na mjestu.

      Dizajn KODO: Duša pokreta

    • Soul crvena Crystal

      Soul crvena Crystal

      Naša najnovija nijansa boje Soul crvena Crystal ističe sportsku energiju i eleganciju nove Mazde6 Wagon. Za njenu izradu osmislili smo ekskluzivnu tehniku koju zovemo TAKUMI‑NURI . Na taj način utjelovljena je vještina ručnog lakiranja i kvaliteta završne obrade majstora lakirera. Čestice aluminija koriste se za postizanje fine teksture nalik teksturi metala koju su vješti zanatlije doveli do visokog sjaja.

      Soul crvena Crystal

    • Ventilirana prednja sjedala

      Ventilirana prednja sjedala

      Prednja sjedala nove Mazde6 Wagon iznova su osmišljena kako bi bila šira i prilagođenija ljudskom tijelu radi pružanja bolje potpore za leđa i iznimne udobnosti na dužim putovanjima ili čak i na kratkom izletu. U kožna sjedala ugrađen je ventilacijski sustav koji uvlači vrući zrak između tijela i sjedala da bi vožnja bila što udobnija u svim vremenskim uvjetima. Sustav omogućuje trostupanjsku kontrolu jačine ventilacije.

      Ventilirana prednja sjedala

    • Dizajn unutrašnjosti u čijem je središtu čovjek

      Dizajn unutrašnjosti u čijem je središtu čovjek

      Svaki dio nove Mazde6 Wagon dizajniran je i pažljivo izrađen radi pružanja najveće moguće udobnosti i vozaču i putnicima. Odabrani materijali, npr. kromirana obloga s efektom satena i japansko drvo sen* na vratima naglašavaju luksuzan osjećaj dobrodošlice.

       

      *samo u opremi razine TAKUMI plus

      Dizajn unutrašnjosti u čijem je središtu čovjek

    • Stražnja sjedala

      Poboljšana stražnja sjedala

      Mazdin je prioritet udobnost za svakog putnika, a ne samo vozača. Stražnja sjedala nanovo su osmišljena radi pružanja bolje potpore za leđa i nove dimenzije udobnosti za opuštajuću vožnju. Putnici na stražnjim sjedalima mogu puniti omiljene uređaje pomoću dva USB ulaza na stražnjem središnjem naslonu za ruke.

      Poboljšana stražnja sjedala

    • Naplatci od aluminijske legure

      Moćni naplatci od aluminijske legure

      Nizak profil i sportski izgled nove Mazde6 Wagon pojačani su najnovijim dizajnom 17 i 19-inčnih naplataka od aluminijske legure. Odvažan dizajn ravnih i isklesanih krakova naglašava dinamično, tečno kretanje. 17-inčni naplatci od aluminijske legure u metalik sivoj, a 19-inčni naplatci od aluminijske legure u srebrnoj boji.

      Moćni naplatci od aluminijske legure

    Prikazani modeli možda nisu jednaki modelima namijenjenim hrvatskom tržištu. Prikazane boje i određeni elementi unutrašnje i vanjske opreme mogu se razlikovati od stvarnog modela.Prikazane cijene su informativnog karaktera i ne predstavljaju obvezujuću ponudu. Zbog kompleksnosti izračuna maloprodajne cijene, koja uključuje i posebni porez na motorna vozila, molimo Vas da točnu cijenu konkretnog modela zatražite od ovlaštenog Mazda partnera. U cijenu vozila uključen je i Paket dobrodošlice

     

    *Vozila su homologirana u skladu s novim postupkom homologacije WLTP Uredba (EU) 2017/1151; Uredba (EZ) 715/2007).

    Radi lakše usporedbe navedene vrijednosti odnose se na vrijednosti NEDC-a određene u skladu s Provedbenom uredbom (EU) 2017/1153.

     

    Kombinirane vrijednosti emisije CO2*: 

    144 g/km za 2,0-litreni benzinski motor SKYACTIV-G, 145 KS, 6-stupanjski ručni mjenjač, 2WD

    144 g/km za 2,0-litreni benzinski motor SKYACTIV-G, 165 KS, 6-stupanjski automatski mjenjač, 2WD

    148 g/km za 2,0-litreni benzinski motor SKYACTIV-G, 165 KS, 6-stupanjski ručni mjenjač, 2WD  

     

    119 g/km za 2,2-litreni dizelski motor SKYACTIV-D, 150 KS, 6-stupanjski ručni mjenjač, 2WD  

    134 g/km za 2,2-litreni dizelski motor SKYACTIV-D, 150 KS, 6-stupanjski automatski mjenjač, 2WD 

    135 g/km za 2,2-litreni dizelski motor SKYACTIV-D, 150 KS, 6-stupanjski ručni mjenjač, 4WD   

     

    126 g/km za 2,2-litreni dizelski motor SKYACTIV-D, 184 KS, 6-stupanjski ručni mjenjač, 2WD

    134 g/km za 2,2-litreni dizelski motor SKYACTIV-D, 184 KS, 6-stupanjski automatski mjenjač, 2WD 

    142 g/km za 2,2-litreni dizelski motor SKYACTIV-D, 184 KS, 6-stupanjski automatski mjenjač, 4WD 

     

    156 g/km za 2,5-litreni benzinski motor SKYACTIV-G, 194 KS, 6-stupanjski automatski mjenjač, 2WD

     

    Radi lakše usporedbe navedene vrijednosti odnose se na vrijednosti NEDC-a određene u skladu s Provedbenom uredbom (EU) 2017/1153.